neděle 20. března 2011

Something about ME

 No asi by bylo i dobrý, napsat pár věcí o mě, co mě baví, co mám ráda, kde se ráda zdržuju a tak =)

Takže: něco už jsem možná psala, když jsem se představovala, tak pardon, pokud se budu opakovat.
  • nenávidím, když se mi řekne Pavlo a absolutně nenávidím Pavlíno, není to mé jméno!!!
  • mám strašně ráda tancování, několik let jsem závodně tančila, ale finance a škola mě donutily skončit, je pravda, že i někteří lidé, ale to bych sem netahala. Miluju tanec, ale sama si i připadam jako dřevo =(
  • Vyrostla jsem u Benešova, žila v Praze a teď kousek u Říčan, v baráčku s černým kocourem a rodinou
  • jsem už skoro dva roky šťastně zamilovaná! ♥
  • miluju jídlo, ale na druhou stranu jsem strašně vybíravá
  • ráda vařím =)
  • ráda nakupuju
  • ráda spím
  • ráda se válím jen tak v posteli a užívam si volno (raději než se zpít na diskotéce)
  • mám ráda párty, nemusí být často, ale sem tam se ráda dojdu bavit, pít a tančit s kamarády do klubu
  • miluju IKEU, přítel mi často říká, že jsem na ní ''pošahaná'' =)
  • nemam vyhraněný vkus hudby, poslechnu si jak disco, tak death metal 
  • miluju Prahu, ale už bych tam nežila
  • jednou bych se ráda věnovala kosmetickému průmyslu, interierovému designu, cestovnímu ruchu nebo vlastnila malou kavárnu
  • mám jen pár přátel, ostatní jsou jen známí
  • jsem závislá na masu =D nemohla bych být vegetarián
  • nemam moc v lásce sladké
  • studuju angličtinu a za rok se mi úroveň hodně hodně posunula, proto i plánuju vést blog dvojjazyčně, ale zatím si netroufám, chci, aby to mělo trošku úroveň
  • nepotrpím si na luxus
  • jsem čuňe, nedělá mi problém si v 11 večer jít pro misku bramborového salátu
  • miluju zimu, jaro, léto i podzim, v létě chci zimu, v zimě léto =D, asi jako každý
  • začínám být shopaholic, skoro každý den si něco drobného či velkého koupím, proto si vedu ''účetnictví'' abych věděla, kam se mi penízky vytrácí
  • nejsem rozmazlená ani namyšlená
  • jsem přehnaná puntičkářka a když nemám věc, tam kde má být tak ani neusnu
  • jsem milá, hodná, občas naivní, nenávidím hádky, nekritizuji a nerada říkámlidem špatné zprávy

no, tak bych se asi popsala, jsem malinká, hodná holka, co si ráda užívá volnost, svobodu, ale i závazek přítele, přátel a rodiny...

Pokud vás ještě něco bude zajímat, není problém a napište do komentářů, vše ráda zodpovím a snad vás tohle alespoň toršku bude zajímat. Já sama jsem zvědavá a vždy si ráda počtu něco zajímavého o druhých =)

Žádné komentáře:

Okomentovat