pátek 11. března 2011

Dobrý den

Asi bych se Vám měla ještě představit.


Takže...

Jmenuju se Pavla, ale všichni mí kamarádi mi říkají Pájo, jsou ale i tací, co mi říkají Pavlínku, Pavlí, Pájuš apod...
=)
Loni jsem dostudovala obchodní akademii v Praze a jelikož se okolnostem nechtělo mi přát, tak jsem místo na VŠ nastoupila na pomaturitní studium angličtiny, což jsem teď moc ráda, dost mi to dalo...
Jinak co se týče mých zájmů, což Vás holky asi zajímá nejvíc, tak mám moc ráda tancování, dekorování místostí a ''dekorování'' sebe samotné, móda ani kosmetika mi taky není cizí =) a jsem gurmán, moc moc ráda jím, což brzy poznáte....
Tak mi sem třeba pište, co byste se rády dozvěděly a o čem byste chtěly, aby články byly... =)
Přeji Vám krásný zbytek pátečního večera =) Já ho strávím jídlem, sprchou, filmem a zkoumáním tohoto blogu =) papá

Psala jsem, že ráda jím. Vše a (skoro) všechno

A nějak takhle teď vypadám, abyste měli trošku představu, s kým máte tu čest =)))

2 komentáře:

  1. jůů, to jsem ráda =) no učííím se učím, jen nemám pořádnej foťák, tak uvidíme, jak to tu pošlape =)

    OdpovědětVymazat