neděle 13. března 2011

What's in my cosmetics bag

No, popravdě ani nevím, jeslti sem tenhle příspěvek mám dávat, ale ok, dám.

Já toho s sebou moc netahám, kosmetiku miluju, to ano, ale to neznamená, že na sobě musím mít tunu makeupu či černě zmalované oči.
Najdete u mne: černou řasenku (DERMACOL), hnědou tužku na oči, kterou dávám na horní víčka (ESSENCE), hnědé oční stíny (ESSENCE), naprosto skvělý pudr, který zakryje vše, co má (MAXFACTOR) a občas make-up pod oči (MAXFACTOR)

Veškeré tyto produkty mám ráda, ale každéu vyhovuje něco jiného, co tak koukám u ostatních blogerek, tak převládá bronzer apod. To já nevedu =D...
Jinak tyhle procedůrky s sebou netahám každý den, jen když někde spím atp.nemyslím, že je nutný si 50x denně pudrovat nosík =)
přeji hezký zbytek víkendu

Žádné komentáře:

Okomentovat