středa 30. března 2011

My room

Jak jsem slíbila, jsou tu fotky mého pokoje, pomalu ale jistě se to začíná vyvrbovat, je tu ještě pár věcí, co chci dodělat a doladit, ale jinak je vcelku hotovo =)
Tak otud vám píšu
Pohled od stolu

Pohled ode dveří



Ještě chci vyměnit kobereček u postele, taky ho hodit do červena. Povlečení mi taky zrovna neladí, ale to nevadí, hlavně, že se v něm pohádkově spinká. Většina nábytku je asi jak jste poznali z Ikei. Já jsem na ní uplně pošahaná a znám snad každý kousek jejich sortimentu.

A teď vám ukážu pár detailů:
Miluju fotky, mám jich plný pokoj, přijde mi to jako zútulnění pokoje, co Vám?

Svíčky!!! Nejlepší, na relax po těžkém dnu, asi 7 jich mám i v koupelně. V pokoji je nespočítám

Vůně a prázdné flakonky, nevím proč, ale mám ráda.. =)

Nejsem čtenář a nikdy nebudu... Těchto pár knížek jsem přečetla a obzvlášť kuchařky často využívám

Nejlepší kasička od kamarádky k Vánocům. Šetří se  vní penízky na léto na dovču s Úžasňákem

Dobrá věc, pokud nechcete mít z 10ti řetízků 1 =) pověsit je. Asi před půl rokem objeveno u Ejvi
A jak se Vám moje ''komůrka'' líbí? Vím, není dokonalá, ale mám to tu ráda a je tu ještě hodně co dotvářet, což mě baví!
Pište mi do komentářů nápady, ráda se inspiruju =)

3 komentáře:

  1. Máš moc hezkej pokojík!! Taky miluju svíčky :)
    A jee, ten věšák na náhrdelníky :) To je skvělý, že jsi se inspirovala. Já jsem za něj fakt vděčná, navíc se mi to i hrozně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji =) ale chce to pár drobností ještě doladit, ráda bych krémovej nude koberec a stejnou barvu stěn, bude to teplejší=)... věšák je dokonalej, fakt super nápad a za tu cenu =)... protože já je měla v krabičce a to nešlo to ráno rozmotat, pak jsem je přibila kancelářskáma hřebíčkama na vnitřníí stěnu skříně a to taky nešlo =)tohle je hezký a i praktický =)

    OdpovědětVymazat