úterý 15. listopadu 2011

Beauty Box and beautiful moments


Tolik očekávaný BB dorazil. Objednávala jsem si ho úplně na začátku, tj někdy v půlce září a přišel až dnes. Lépe řečeno před týdnem, ale pošťačka asi nemá ráda naší schránku, tak se naše dopisy válí všude po chodbě, ještě párkrát a asi budu nepříjemná na poště =)

Ale o tom jsem mluvit nechtěla =)
 V balíčku byl senzační tělový krém. Já mám vůni hazelnut chocolate. Přirovnala bych to ke kakau, fakt voním jako Granko =) a jak hydratuje, paráda... Čokoládové věci ráda nemám, ale tohle mě dostalo
 Další věci byly vzorečky parfémů. Vůně mam ráda, ráda zkouším nové, ale nerada chodím jen tak do parfumerie a očuchávám, připadám si blbě a prodavačky většinou pěkně blbě koukaj =D, taky s tim máte třeba ze Sephory nebo Douglasu zkušenost? Sama vim, že to je jejich popis práce, optat se, zda něco nepotřebuju, ale zrovna u nich mě to pak obtěžuje, kor, když na mě zlostně kouká pan securiťák...
Takže za tyto vzorky palec nahoru.

 Kartička do Fann se před vánoci hodí a když mi sedne tělové mléko dlouhodobě, určitě si ho koupím a využiju rovnou kartičku, šampon a kém ozkouším, ale na mě jsou to trošku přepísklé cenové hrnaice.

O víkendu jsme s mým úžasným mužem a s mými rodiči navštívili státní zámek Hlubokou nad Vltavou, je tma nádherně, vyšlo nám i počasí, tak to mělo super kouzlo. Den jsme zakončili v příjemné restaurraci. Miluju jídlo =D a taky jsem si koupila super boty. V jednom místním Budějovickém obchodě, před slevou stály 699,-- po 30% slevě stály cca 480Kč a paní se ještě sekla a vrátila mi o 130 Kč víc, takže boty skoro zadarmo! a jsou krásně teplé a měkké =)







7 komentářů:

  1. Mne prišlo to mlieko v citrónovej vôni, bohužiaľ hydratácia nulová, som rada že aspoň ty si spokojná :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. akorát mě po rozvonění z něj trošku bolí hlava =D

    OdpovědětVymazat
  3. Mamka si objednávala BB se Sisley taštičkou a miniaturami a došla jí pěna do koupele od stejné značky jako máš ty mléko a stejné vzorečky. Jen je škoda že už asi žádný BB nebude, prý jsou problémy s dodavatelem plných výrobků :(

    OdpovědětVymazat
  4. taky mi to mrzí, ale ted se mi nehodí utrácet, tak pro mě je to fain =D

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoň niekto je spokojný s Beauty boxom. V poslednom čase sú naňho len zlé recenzie. (:

    OdpovědětVymazat
  6. taky nad tím boxem uvažuji, ale jak koukám, budu mít nakonec smůlu :)

    jinak Hluboká je nádherná, musim tam někdy s Petrem zajet :)

    OdpovědětVymazat
  7. asi budeš mít smůlu, už s ním sknčili, ach jo =(--- na hluboký je nádherně, kyž chytnete počasí, jen kmě zklamalo, že uvnitř jsme toho moc neviděli =/ jen jedno patro

    OdpovědětVymazat