úterý 22. listopadu 2011

Last days...

...

- mám pořád chuť na kakao,
- jsem zmrzlá jak psí bobek,
- tekuté linky ve fixe na doporučení od Pavlíny jsou úplně naprd. Do černé barvy mají daleko, mrzí mi ta vyhozená stovka. Už vím, že se občas musím spolehnout jen sama na sebe,
- se vůbec neučím ani se na učení do zkouškového nepřipravuju,
- sháním super pohodlné boty: na klínku, černé či tmavě šedé nebo hnědé, cenově dostupné a co se nerozpadnou. Víte někdo kde je mají? =),
- strašně se těším na Vánoce, i když vím, že Ježíšek bude letos hodně chudej, ale díky mamce mám Ježíška celý rok. Pomáhá mi zvládat školu a bydlení. Takže ani nic neočekávám, budu šťastná, za bramborový salát s kaprem a cukrovím =) Vánoce fakt nejsou o materiálních věcech. Já třeba dávám dost dárečků, ale jsou to maličkosti, co vím, že toho druhýho potěší =),
Nestačí mi můj hodně velkej hrníček na kakao, nevíte, kde mají nějaký krásný, velký kafáčky? =)

Těstoviny na 100 způsobů, to je moje. Tyhle jsou s nivou a smetanou =)

6 komentářů:

  1. Dnes mi bylo podobně!Přišla jsem domů a první, co sem chtěla, bylo KAKAO!Jindy je to káva, ale poslední dobou dávám přednost horkému mléku :) a těstoviny?Ty miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já kakao zbožňuju odmalička a kávu si dám raději příležitostně v kavárně =) moc rozpustnýnemusím, 3/4 roku jsem v kavárně dělala a zhýčkala jsem se tam =)... Těstoviny jsou TOP, babička ted dělala roštěnky na houbách a moje tělo si uplně odvyklo na tyhle těžký jídla...

    OdpovědětVymazat
  3. Kakao je občas lepšie ako káva. A cestoviny sú super. (:

    OdpovědětVymazat
  4. strašně ti to tu sluší :) a ty těstoviny bych si hned dala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pájo jen chci podotknout, že Pavlína určitě nedoporučovala ty H&M linky ve fixe, ale ty klasické tekuté http://makeupuniverset.dk/wp-content/uploads/dipliner-hm.jpg, které používá, já je taky používám. A ty jsou nejlepší. O fixe nebyla zmíňka.

    OdpovědětVymazat
  6. Sandří, děkuju-
    ejvi, právě, že v té fixe, pak ten článek smazala...

    OdpovědětVymazat