neděle 6. listopadu 2011

....

myslíte, že je dobrý nápad vzít práci, která je sice v mladym kolektivu, relativně fain placená, ale  člověk má ze dne nástupu strašný nervy? přijde mi to jako zvláštní znamení...

5 komentářů:

  1. Nic si z toho nedělej, já už dělala na hodně místech a stejně mám vždycky nervy :D. Ale ono to nesmíš dát znát a časem se to podvolí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ak sa ti nebude páčiť a nebudeš spokojná, vždy máš možnosť odísť a skúsiť niečo nové.

    OdpovědětVymazat
  3. Suhlasim s Moni, vzdy mas moznost odist, a mozno by si potom lutovala, ze si to nevyskusala, clovek ma vacsinou strach, ked sa jedna o nieco nove...neboj:)

    OdpovědětVymazat
  4. podla mna to urcite stoji za to:)
    www.cookieswardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. tak moc děkuju holky. byla jsem na první ''směně'' a neberu to, není to to, co by mě naplnovalo, sice peníze potřebuju, ale tohle ne...jen jsem tam podepsala nějakej papír, že jsem četla podmínky pracovníka, tak snad nebude problém, když jim ted řeknu ne, smlouva to nebyla

    OdpovědětVymazat