sobota 5. listopadu 2011

Favourite movies

Nevim, jestli tenhle článek bude někoho zajímat, ale tak mě napadl, nemám náladu něco fotit a na outfity už vůbec ne.... Mám hodně oblíbených filmů, jako je Madagascar, Slunce seno, Forrest Gump, ale ty všechny znáte.
Napadlo mě vám sem hodit na doporučení pár filmů, českých i zahraničních, jelikož české filmy mám hodně ráda. Tak snad někoho inspiruju =)

1. Je to i můj život/my sister's keeper
http://www.youtube.com/watch?v=HP4NxUFgFrs

Příběh o tom, kdy je načase říci dost, protože to co děláme je vlastně úplně irelevantní. Doposud relativně šťastná rodina, se kvůli jedinému rozhodnutí téměř zhroutí. Úžasné herecké provedení v roli Cameron Diaz a Alece Baldwina. Doporučuji nepouštět před spaním, hodně smutné.

2. Muži v naději
http://www.youtube.com/watch?v=LvjFdqSpjVI

Nedoporučuju pro snílky, kteří si myslí, že láska je na celý život, ale pro realisty, kteří život berou takový, jaký je i s chybami v manželství a celkově v životě. Krásně natočená komedie o nevěře, přátelství a vášni. Bohužel realita. Jiří Macháček je úžasnej herec!

3. Habermannův mlýn
http://www.youtube.com/watch?v=6Ai1ltKbhmU

Pro milovníky tématu II. Světové Války. Ano, němci byli s prominutím svině, ale Češi se po válce k němcům taky nechovali zrovna přátelsky. Realita byla krutá. Film Juraje Herze

4. Sirotčinec
http://www.youtube.com/watch?v=jA6pPzh6Bd4

Jeden z nejlepších hororů, co jsem kdy viděla. Zdání klame, že jde o duchy. Díky španělské tvorbě trošku něco jiného, než americké horory. Lekačky tam jsou, ale s mírou, celý film čekáte něco nadpřirozeného.... Ale... No podívejte se

5. Marley a já
http://www.youtube.com/watch?v=0UMMGNxg1Lg

Ač komedie, tak neuvěřitelně smutná. Specielně pro milovníky psů. Tenhle film mě vlastně inspiroval napsat tenhle článek.

6. Nepřítel před branami/Enemy at the gates
http://www.youtube.com/watch?v=ZxT4c9K4GgI

Další válečnej pro milovníky těchto filmů. Opět II. světová válka, tentokrát přímo z války, Bitva u  Stalingradu, němci proti rusům. Dva znepřátelené národy. Děj je defakto spíš o dvou odstřelovačích, jejich vychytralosti. Dokonalej fdilm, můžu jedině doporučit. Viděla jsem ho asi 5x a pořád se na něj můžu dívat.

Napadá mě ještě hodně filmů, ale tole byly ty, co jsem viděla v poslední době a něčím mě zaujaly.

Napište mi dolu do komentářů, jeslti vás tyhle doporučující články zajímají =) rozvedla bych to třeba víc. =)

8 komentářů:

  1. Žádný z těchto filmů můj oblíbený není,ale to neznamená,že nejsou zajímavý :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z těchto vyjmenovaných filmů ráda Marley a já. Je to neskutečně smutný film, ale velice pěkný. A je to i můj život jsem viděla, probrečela ho celý....

    OdpovědětVymazat
  3. Marley a já jsem viděla teď prvně o víkendu a byla jsem fakt příjemně překvapená..říkala jsem si, ježiš, zas další trapná romantická komedie, ale zmýlila jsem se, fakt nádhernej film.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sirotinec som si raz rozpozerala ale bola som sama doma, tak už som ho nedopozerala, ďakujem za pripomenutie, že s k nemu treba vrátiť. Moje obľúbené filmy sú: Vykúpenie z väznice Shawshank, Zelená míľa, Amelia z Montmartru, Láska nebeská, ... napríklad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda všechny tyhle filmy....až na Sirotčinec, ten jsem jediný neviděla

    OdpovědětVymazat
  6. To je priam super článok, ja cestujem domov dosť dlho tak v kuse pozerám nejake filmy a už strácam nápady na to čo si pozriet.

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím, Sirtočinec je jeden z mála kvalitních hororů/thrillerů. :))

    OdpovědětVymazat
  8. můžu dát zas enějaké tipy, není problém, filmy mám ráda =)

    OdpovědětVymazat