úterý 22. listopadu 2011

PRODÁM

Mám tělové mlíčko, myslela jsem si, že bude fain, ale ta vůně mi nějak nesedí. Je to takový čokoládovo, krémovo, mléčný. Jak kakao, nemám ráda tyhle typy vůní, první reakce byla super, ale nějak jsme si nakonecnesedli =(...
Použito jen na hřbetu ruky, jinak nepoužívané. Kdo by měl zájem tak za 100,-- i s poštovným je vaše =) Očuchat ho můžete ve Fann parfumerii, kde se jeho cena pohybuje okolo 199,--
Je mi líto ho jen tak nechat ve skříni nebo ho vyhodit, kdžy vím, že by milovníkům čokolády mohlo vonět =)...Přišlo mi před 14ti dny v BeautyBoxu, takže o expirační dobu se nemusíte bát =)

2 komentáře:

  1. Já jsem se zase naopak do těch mlék tak zamilovala, že jsem si kromě toho meruňkového, co mi přišlo v BB, koupila i tohle, co teď prodáváš, za 200 kč, sakra :D Ale mě tedy voní, mazala bych se s ním pořád.

    OdpovědětVymazat