pátek 25. listopadu 2011

Winter wishlist


Wishlist 1




Tak, na jedné chytré stránce jsem zkusila sesmolit můj Vánoční wishlist =) spíš jsou to věci, co potřebuju a chci si je v průběhu dalšího roku nakoupit =)

13 komentářů:

  1. Ty růžový sněhulky jsou nejvíc rozkošný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ráda bych nějaký takový papučky =)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty růžové papučky v prvním řádku jsou úžasné. Miluji také nákrčníky a zrovna mám jeden objednaný :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty cardigany by se mi taky hodily :D:D :)

    OdpovědětVymazat
  5. jedny papučky mám vyhlídlé v Nextu nebo Reservedu :) A jaká to je chytrá stránka???

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.polyvore.com/

    a chtěla bys takový papučky k narozeninám? =)

    OdpovědětVymazat
  7. já je možná dostanu od Petra :)

    OdpovědětVymazat
  8. V jaké Manufaktuře pracuješ, smím li se zeptat? :) já že do ní chodím často :D

    OdpovědětVymazat
  9. V nově otevřené v Českých Budějovicích =)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty růžové papučky jsou šprýmovský a hlavně v nich musí být teplíčko. :)
    Tu kanylu jsem měla jen pár dní, kvůli častým injekcím proti edémům. Nic hrozného.

    OdpovědětVymazat
  11. chtěla bych nějaký takový =)...moc se mi líbí =)...jaj, já nensáším jehly

    OdpovědětVymazat
  12. tu knihovnicku by som chcela na kabelky:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat