sobota 15. října 2011

Blogové úchylnosti

Za tento článek mě možná určití lidé zašlapou do země, ale prostě to chci vyjádřit.

V poslední době se na blozích , ale i jinde rozjíždějí jisté módní, účesové, gastronomické i kosmetické zbytečnosti. Jiné slovo mě momentálně nenapadá.
Spousta holek, které si vedou nějaký blog, a tudíž jsou součástí nějakého virtuálního světa do něj chtějí tak moc zapadnout, až je zcela změní. Napodobují ostatní, jen aby byly IN a podporují předražený značky jen proto, aby si o nich lidé mysleli, že jsou ''hustý''.... Tohle mě strašně mrzí. V poslední době je málokdo originál. Proč chtějí být všichni jako ty ostatní, proč jsou kopírky?
Proč, když jedna blogerka chodí do Starbucks, tak druhá tam musí hned taky a HLAVNĚ to nesmí zapomenout nafotit na blog??? Přeci nejde jen o to, abyste světu dokázaly, že taky chodíte do starbucksu?? nebo ne? Existují i jiné dobré kavárny a pokud jí uděláte reklamu, tak třeba přivedete nového zákaníka, milovníka kávy atp... Není snad nutný žít v jednom virtuálním světě a všechno a všechny kopírovat jen abych za každou cenu byla jako ta druhá?
Když si jedna obarví na ombré, proč se hned dalších 20holek musí taky hned přebarvit? Proč si nevymyslí jiný styl, jiný účes, jinou barvu, jinou úpravu? Proč 10 z 20ti blogerek má pravidelně blonďatý háro učesané na patku a přehnaně natupírovaný?
To samý fotícísemódnípózy??? Noha doleva, noha doprava. 99,9% na fotkách čučí dolů?
Proč, když jedna nakupuje zásadně Mac, Nars, Elf atd... Tak druhá musí hned taky? Dělat videoreporty, strašně to propagovat a přitom smrdět korunou? Chápu, že pár lidí nakupuje fakt jen zásadně kvalitní, drahou a luxusní kosmetiku, ale co si budem povídat, většina z nás na to prostě nemá, tak proč si hrát na něco, co nejsme?
Asi na vás chrlím hodně otázek, ale nevím, proč tohle jisté holky dělají. Mám strašně ráda blog Markétky ... A víte proč? PROTOŽE JE JINÁ, nesnaží se být in jako ostatní, vede si blog po svém, nikomu necpe, co si tady a támhle koupila v Guessu. Píše o tom co jí OSOBNĚ opravdu baví. Nad tím by se většina měla zamslet a říct si, že vlastně žijí v přetvářce....

5 komentářů:

  1. Jop, souhlasim s tebou. Vsak prave jeden z mych poslednich clanku byl presne o tom:) S tou blond mega natupirovanou patkou me uz vsichni zacinaji iritovat:D

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že má někdo ten samej názor =)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle byl také jeden z důvodů, proč jsem skončila se svým starým blogem a jedu na novém. Ubíral se přesně tímhle špatným směrem a nebyla jsem to já. Naštěstí jsem si to uvědomila ;).

    OdpovědětVymazat