pondělí 3. října 2011

home sweet home

Na den jsem jela domů, docela příjemný, navaříno, vlastní postýlka, domácí mazlík, sraz s kamarádkou =) jen muž mi tam chyběl =(... zítra nás ve škole čeká náročný den, odevzdáváme seminárku, na kterou jsme se podívali až dnes a máme jen část, tak snad nebude bručet. Užívejte začátek týdne.

Ještě před stěhováním =) Blbli jsme se synovcem na hřišti, ale věnujeme se i jeden druhému :)

Tentorkát návštěva v Budějkách :)

Při heldání brigády jsme zapluli do sportu a tahle roztomilost tam byla =)

Přišel mi vzoreček, ale nějak nadšená z té vůně nejsem, škoda

Můj špekoun černej =)

Konečně se mi probrala kytička od mého milého =)

Miluju naši zahradu.... plná keřů a kytiček =)

a miluju lenošení na ní =)

Takhle vypadá VEGET

Mňam =)
...
Naprosto jsem si užila víkend... A co vy?

2 komentáře:

  1. mně už taky začala škola...zatím vše super! A neboj, taky jsem obeznámena se seminárkama apod. ASI zítra začnu pracovat :D
    jinak i já měla super víkend a užila jsem si ho naplno...ať žije Petrova velká rodina :D

    OdpovědětVymazat
  2. my už jednu seminárku neodevzdali, tak snad z toho nebude moc problém =/,,,

    OdpovědětVymazat