neděle 30. října 2011

Strange day

Už dnešní ráno bylo zvláštní. Jsem neuvěřitelný spáč a vzbudila jsem s euž po šesté hodině sama od sebe, což je u mě hodně zvláštní. Asi na mě začíná působit změna času, protože si i celý den připadám tkaová, opožděná, pomalá. taky vám to dnes tak připadá?
Zkusila jsem nafotit pár fotek dnešního ''outfitu'', někomu by to mohlo připadat nudné, ale já se takhle cítím nejlépe. Jednoduché tričko, šátek, svetřík a kalhoty.... Ty jsem konečně sehnala, mají hodně vysoký pas, což je po několika letech nošení bokových kalhot strašně zvláštní, ale věřím, že to v zimě ocením a hlavně: NIC se  NIKDE nezařezává, NIC NE leze a NIC NEškrtí =) paráda... Sice jeany nepatří mezi top věci v mém šatníku, ale jedny by každá z nás měla mít. Momentálně začínám hledat podzimní boty a klasické béžové či šedé kalhoty. Máte nějaké doporučení?

lak Essence z minulého postu.

jedna z nejoblíbenějších kabelek-loni slevy HM

Žádné komentáře:

Okomentovat