úterý 4. října 2011

New in

Po delší době jsem zavítala do mého oblíbeného Rossmana =) Samozřejmě jsem neodešla s prázdnou. Dlouhou dobu jsem hledala matující krém a papírky. Ne, že bych měla nejak moc přemaštěnou pleť, ale T-zona mírně ano. Tím bych řekla, že trpí snad každá z nás, že jo?
Jinak mám bezproblémovou pleť, jednou za čas minipupínek, jsem ráda, když vidím holky, co mají od uhrů úplně zjizvený obličej, je mi jich líto, al ejsem ráda, že mne toto nikdy netrápilo.
Spíš mne trápí flíčky v zimě. Okolo pusy se mi dělá tmavší kolo, nevím, jak to, ale snad to slunčko, a nějaký tonovací krémík zmírní =)


Laky, to je úchylka =)
Jsem na ně zvědavá, schválně je vyzkouším i na příteli =)


Na doporučení od Mii jsem si koupila matující krém od Rioru. A on opravdu matuje... Je to zvláštní, je to krém a přitom se po něm nelesknete =) paráda....
 Chtěla jsem vyzkoušet nějakou levnou alternativu drahých peelingů od neutrogeny.  Tenhle stojí asi 29,- a vonííí, nádherně =)



Mějte krásný den

4 komentáře:

  1. Laky od Essence miluju! Chci mít všechny, celou zásobu :D Peeling od Synergenu mám taky, ale v modrém balení - pro problematickou pleť a lepší peeling jsem neměla. Fakt působí tak jak má!

    OdpovědětVymazat
  2. já potřebuju díky bohu jen občasnou péči =) proto jsem vzala růžovej =) jinak ty laky jsou paráda, za tu cenu a slouží dlouho a když vyschnou, tak jsou tu další =)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám také ráda laky od Essence :) ale už jsem přešla na gel laky u manikérky, takže je budu dávat všechny pryč - což znamená giveaway :)

    www.thebrunettejuice.blogspot.com
    Budu ráda za follow, koment či návštěvu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. už tě sleduju dýl =))).... essence jsou za tu cenu úplně parádní volba, nemůžu si je vynachválit =)

    OdpovědětVymazat