pátek 21. října 2011

Interiérový design

Dlouhou dobu se zajímám o tuhle tématiku. Když jsem byla mladší, dokonce jsem uvažovala i toto studovat, ale jelikož jde o žádaný obor, je tam dost matiky a velký nápor studentů, tka jsem radši šla na jistou obchodku, ale pořád mě to baví, pořád mám v hlavě spoustu nápadů, jen je realizovat =)...
V rychlosti jsem stáhla pár návrhů místoností, co se mi líbí. Bohužel v dnešní době je trend minimalismu, lesku atp... já to nemám ráda, působí to chladně a neosobně.

LOŽNICE

Podle mých představ by měla být laděna do červených, oranžových a krémových barev. Naopak bych se vyhla modré a černé, působí to na mě studeně. Zelená nevím proč na mě působí zvláštně, nemusím ji v interiéru.
Zrovna tato ložnice je typ, který by ještě potřeboval pár změn, ale je to podle mých představ. Světlá, je tam květina, dřevo, obrazy... Pár maličkostí by z ní udlalo krásnou útulnou ložničku =)

Naopak tento typ vybavení a barev mi přijde ošklivý, neosobní, chladný, člověk aby se bál posadit jen na postel. Ne děkuji, raději dřevo, zatepluje a zútulňuje....

KOUPELNA

To samé, teplé pojetí barev, útulnost, praktičnost...

Útulná koupelna, co má kouzlo, nemám co vytknout, možná jen více úložných prostorů.

Naopak tento typ vybavení a pojetí barev se mi nelíbí, je to nepraktické a bez osobního kouzla.

OBÝVACÍ POKOJ

V obýváku mám ráda velkou pohodlnou pohovku, příjemné barvy, svíčky, doplňky, koberec, ráda mám, když je spojený s kuchyní, působí to větším dojmem a rodina je víc pospolu =) (vlastní zkušenost). A co můžu jedině doporučit je krb, senzační záležitost obzvlášť v zimě =)
Není to top, ale něco na ten způsob =)

A zese, moderní styl mi prostě nic neříká.


KUCHYNĚ

Moje po ložnici nejoblíbenější část bytu/domu. Konečně si užívám svou kuchyňku, je krásná, nová, ale je na ní všechno vidět. Zlaté dřevo, na červené lakované kuchyni je prostě vidět každá kapička, což se mi opravdu nelíbí. Jednou chci alespoň napodobeninu dřeva, hodně úložného prostoru a hlavně ostrůvek na vaření a velkou lednici =)


Jen jinou barvu a byla by úžasná...

Máme v pronajatém bytě podobnou a nikdy víc, podobně jako skleněný stůl. Prostě ne, nepraktičnost nesnáším.

A co vy? Jaký styl bydlení preferujete???

10 komentářů:

  1. Ty jo Pájo, já jsem zase ten minimalistický typ, mám věci ráda co nejjednodušší... neříkám, že se mi první obrázky nelíbí, ale ty druhé jsou mi bližší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. každý má svůj názor, mě se to líbí, ale do bytu bych to nechtěla, jsem spíš praktický tip, co si rád usnadní úklid...tohle pro mě není =)

    OdpovědětVymazat
  3. Obojí má něco do sebe, je pravda, že někdy ten moderní styl nemusí být zrovna praktický, ale líbí se mi asi víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. já osobně mám taky raději jednodušší styl...takže druhé typy jsou pro mě číslo 1 :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta kuchyně červeno-černá je naprosto dokonalá!!!

    OdpovědětVymazat
  6. moc děkuju a prosimtě jak ten aknecolor kryje? a používá ho jako make-up nebo jen jako korektor na určitá místa?

    OdpovědětVymazat
  7. mamča má pigmentové skvrny okolo pusy, tak tam, sjednotí jí to pleť. jsou jen dva odstíny, tmavý a světlý, já ti doporučuju koupit oba a míchat podle potřeby, protože ten tmavý je fakt jen pro tmavé lidi =)

    OdpovědětVymazat
  8. jinak moc díky za názory ohledně interiéru

    OdpovědětVymazat
  9. Já tedy musím říct že se mi líbí více minimalistický styl, máme s přítelem nový byt a celý jsem si ho vybavili v minimalistickém stylu, líbí se mi to víc,... když kouknu na ty tvo je obrázky tak bych volila vždy ten minimalistický,... ale to je pouze o názoru, naši mají zase radši ten styl co ty ;-)

    Zrovna pořádám na svém blogu giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. musím ti dát za pravdu.. Mně se přesně líbí ten styl jako tobě..je to takový domáčtější, útulnější..V tom moderním stylu bych se necítila jako doma, pořád bych musela kontrovat, jestli je všechno čistý a srovnaný..no moc se mi to nelíbí..

    OdpovědětVymazat