pátek 28. října 2011

Random

Dlouho jsem se neozvala, já vím, ale v poslední době na blog nějak nemam náladu a přispívat z povinnosti fakt nebudu.
A co je u mě nového?
Minulý víkend jsem byla u rodičů. Skvěle strávený víkend, pohoda, hromada jídla (přijela babička a byla svíčková), byli jsme v kině. Kdo jste neviděl Muže v naději tak si je honem rychle stáhněte nebo ještě šupky do kina, je to paráda! Byli jsme v Praze v jkině MAT, je to na karlově náměstí a můžu vám říct, kam se hrabe village, palace nebo cinema city.... Tohle kino má atmosféru. Nádhera. V Tescu na národní v MY jsem si koupila tak vychvalovaný šampon od Freemana, tak uvidíme, jak mi sedne, ale voní božsky...
Ve škole máme teď týden volna, tak volno věnuju přípravě seminárek, které máme v nejbližší době odevzdat. I když se mi nechce, vím, že je to potřeba.
V poslední době se mi moc nedaří, vyhodili mě z práce a v Budějovicích fakt neni lehký si najít slušnou brigádu. Momentálně zkouším jednu ve stánku ONSTYLE (bižu, šperky atd..), ale peníze špatné a ... prostě mě ta práce nenaplňuje, tak jak bych chtěla, uvidíme, v pondělí bude další obíhačka.
Přidávám vám pár fotek z poslendích pár dní.

Jo a MILUJU PODZIM

(nevím, jestli tohle někoho zajímá, ale prostě píšu tok mých myšlenek)


Miluju jednoduché svetříky z H&M a essence laky, obojí za pár korun a udělá parádu =) Svetříky mam už 4 a laky snad ani nespočítám =)

Podzim na zahradě je jedním z nejhezčích, tolik barviček

domácí outfit =)

Tohle je důvod, proč (na stálo) nikdy nechci žít v bytě


Náš hlídač =)

Zlatovláska Pája =)

Usnul u mě jako miminko a takhle u toho vypadal =)




Čajová sezóna

Nejoblíbenější lak nanehty =) ach ta barvička

Mužolapka, ženolapka, všechnolapka, jedne z nejlepších parfémů co jsem měla a mám, akorát ta výdrž =(

Muž si pro mě přichystal překvápko, vlastnoručně dělaný krabí salát, vínko, svíčky =) je nejlepší

6 komentářů:

  1. máš romantického muže, toho se drž :)

    OdpovědětVymazat
  2. mnam dokonalost

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ti za zmínku o mém blogu v předchozím článku :-* :)) a máte úžasného hlídače! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lanvin je krasna vona tiez som ju mala :)

    OdpovědětVymazat
  5. určitě ji nemám naposeld, jen by fakt mohla na těle vydržet déle. Markétko, děkuju, taky nás ten hlídač už stál peněz =) a je pěkně tlustej...
    muž je nejromantičtější =)

    OdpovědětVymazat
  6. mas zlateho muza:), a kocur sa riadne podoba na toho naseho:)

    OdpovědětVymazat