středa 19. října 2011

Den za dnem

Poslední dny jsou trošku pohodovější.Nemáme tolik věcí do školy, tím lépe, člověk se může věnovat sobě a chodit do práce bez výčitek, že zanedbává studium =)
V pondělí jsme byli slavnostně imatrikulováni. Bála jsem se, že bud muset něco slibovat do mikrofonu, jelikož mi dělá problém mluvit před více lidma, ale díky bohu se tak nestalo... Stačilo jen říct ''slibuji'' a navázat oční kontakt s rektorem vysoké školy. Bohužel jsem šla jako jedna z prvních a na rektora jsem se ani koutkem oka nepodívala, nevadí...
Momentálně s přítelem stonáme, začínají řádit podzimní chřipajzny, tu já vždy chytím a pak není těžké mého milého taky nakazit.
Odpoledne jsem strávila s kamarádem Míšou na kafíčku. Miluju kávu, obzvláště vanilkové latté =)...
O víkendu jedu po dlouhé době domů k rodičům. Docela se i na ně těším, máme v plánu kino a návštěvu babičky, která bude dělat svíčkovou. MŇAM!
Řeknu vám, že osamostatnění našemu vztahu s našima jedině prospělo, vůbec se nehádáme, jako v minulosti. Taky není kdy, když se vidíme jednou za 14 dní. A já si své bydlení naprosto užívám. Asi trošku přicházíme o plnohodnotný studentský život na koleji, ale to mi ani trošku nevadí. V poslední době nemám na party čas ani peníze, mám ráda své soukromí a klid a hlavně jsme si s přítelem konečně zkusili, jaké to je bydlet spolu a zkusit i něco jiného, než jen přespávání jedne u druhého. Neměnila bych. Kdo bydlí sám, ví jak svoboda chutná =)
Koukala jse, jak každý nadává na počasí. Já si tohle naprosto užívám, i když jsou momenty, kdy mi je fakt zima, tak jí snáším lépe, než vedra. Miluju se zahrabat do bundy, šály, navléci si teplé ponožky a dýchat čerstvý vzduch. Není nic lepšího. Možná je to i tím, že jsem narozená v zimě.
No, užijte si zbytek týdne, snad se brzy zase ozvu....
 Konečně jsem se dokopala koupit tak vychvalovanou bázi pod oční stíny od Essence. Je to moje vůbec první báze. Tak uvidíme, jak moc budu spokojená =)

Jinak v Budějkách máme DVA Rossmany a ani v jendom jsem neviděla nic od Catrice =( tak moc jsem chtěla něco ozkoušet, jelikož dost lidí ji chválí, ale asi si budu muset počkat do Prahy. A když jsem se ptala prodavačky, tak prý ani neplánují jí do ČB zavést =(... Alespoň nebude trpět peněženka
 Moje snad nejroztomilejší psaníčko =)


 Ovoce je tak fotogenický, taky máte ten názor? =)

Žádné komentáře:

Okomentovat